Grandma, what big ears you have!

A few years ago I started to stretch my ears. Now I’m at 14mm and stick with it. One day I decided to create my own jewelry with fimo clay that I first work through with my hands to make it soft, then bring in form how I want it and then put in the oven to harden it. After that I paint a top coat on and it’s done! 

••••••

Vor ein paar Jahren begann ich meine Ohrlöcher zu dehnen. Heute bin ich bei 14mm und dabei bleibt es auch. Eines Tages kam ich auf die Idee meinen eigenen Schmuck aus Fimo zu gestalten. Hierzu bearbeitete ich die Knete mit den Händen um sie weich zu machen, dann habe ich sie in Form gebracht und im Backofen aushärten lassen. Anschließend habe ich noch einen Top Coat aufgetragen und fertig!  

   

4 Comments on “Grandma, what big ears you have!

Leave a comment